Noutati

Declaratie Matti Lievonen, directorul executiv al Neste Oil

# "Europa. Europa este cheia", în termeni de pieţe, în mare parte, din cauza reglementărilor UE, a declarat Matti Lievonen, directorul executiv al Neste Oil a lui, într-un interviu în ziua în care compania a anuntat start-up de producţie aici, în luna septembrie. Cu toate acestea, mai puţin de trei ani de la adoptarea unei legi-cheie, care stipulează că, până în 2020, 10% din energia totală utilizată în transport va trebui să provină din surse regenerabile, cum ar fi biocombustibilii-o dezbatere dură a început în UE privind biocombustibilii, dacă într-adevăr sunt mai bune pentru climatice decât combustibilii convenţionali. Joi, prietenii organizaţiei de mediu din Europa de Pământ a cerut UE sa renunte la obiectivul 2020, declarând că aceasta ar costa consumatorii la fel de mult ca 126 miliarde €, fără a ajuta climatice. "Consumatorii europeni stoarse şi contribuabili plătesc preţul pentru o politică verde greşit că nu furnizează nici beneficiile de mediu", a declarat Robbie Blake, un militant cu grupul. În cazul în care factorii de decizie politică judecător biocombustibili "touted beneficii pentru clima sa fie iluzorie, spun oficialii schimbări în regulament ar putea duce. Aceasta ar putea cauza cererii pentru biocarburanţi să scadă, în consecinţă, pune în discuţie mai multe investitii. Majoritatea automobilelor europene de a rula pe motoarele diesel, iar companii precum Cargill, Sofiprotéol în Franţa sau Abengoa ABG.MC -2.22% , în Spania au toate împreună investit miliarde de euro în construirea capacităţii de producţie de biodiesel. Dar capacitatea actuală ar fi deja aproape suficient pentru a acoperi ale UE pentru 2020, în timp ce incertitudinea de reglementare este de a face parte în reducerea interes în noi investiţii, spun expertii. Biocombustibilii sunt de obicei mai scumpe decat benzina sau motorina regulate. Europa diesel preţurile au fost în jurul valorii de 1.000 de dolari pe tonă, în timp ce preţurile de biodiesel varia de la $ 1.200 la 1.400 dolari pe tona, a spus Matti Lehmus, responsabil pentru produsele petroliere şi de afaceri din surse regenerabile de la Neste Oil. Produsul companiei de biocombustibil, NExTBL, costă puţin mai mult decât atât, a explicat el. Un litru de biocombustibil emite dioxid de carbon aproximativ aceeaşi ca un litru de combustibil fosil atunci când este utilizat într-un motor de masina. Dar, biocombustibilii obţinuţi din uleiuri vegetale de rafinare au fost considerate practic de carbon neutru, deoarece plantele din care este făcut de combustibil a fost absorbit în prealabil de dioxid de carbon care este emis de ardere. Prin stabilirea unui obiectiv pentru 2020, UE este efectiv încurajarea agricultorilor să crească biocombustibili. Dar faptul că potenţial incentivizes agricultorilor să taie pădurile şi pentru a muta în turbăriile, ambele din care absorb niveluri ridicate de dioxid de carbon în ţările lor naturale. Chiar dacă aceste terenuri nu sunt revendicate în mod direct pentru a cultiva plante pentru biocombustibili, biocombustibili ar putea deplasa culturi alimentare, care ar fi apoi forţate să se mute acolo. Acest proces este numit indirectă a schimbării utilizării terenului, sau ILUC. Dezbaterea a fost intensificat de un grup de oameni de ştiinţă de la Agenţia Europeană de Mediu, un organism care furnizează fundal stiintific la UE, pentru deciziile sale politice, a început să se întrebe dacă biocombustibilii sunt cu adevarat emisiile de carbon. Dacă nu creşte o cultură utilizate pentru producerea de bioenergie pe o bucată de pământ dat, spun ei intr-un raport publicat în septembrie, un alt culturi ar putea creşte acolo, compensând, cel puţin o parte din dioxidul de carbon emis prin arderea combustibililor fosili. "Dacă producţia de bioenergie înlocuieşte pădurilor, reduce stocurile de padure sau reduce creşterea pădurilor, care ar sechestra altfel de carbon mai mult, ea poate creşte concentraţia de carbon din atmosferă. În cazul în care culturile bioenergetice deplasa culturi alimentare, acest lucru poate duce la foame mai mult în cazul în care culturile nu sunt înlocuite şi conduce la emisiile provenite de la schimbarea utilizării terenurilor în cazul în care sunt, "de 19 oameni de stiinta a declarat in raportul lor. "Consecinţele potenţiale ale acestei erori de contabilitate bioenergie sunt imense", au spus ei. În 2008, guvernele UE şi Parlamentul European lăsat pentru mai târziu problema extrem de controversata de modul de contabilizare a impactului completă a cererii mai mari pentru biocarburanţi cu privire la utilizarea globală a terenurilor. Problema este atât de controversat ca Comisia Europeană, organul executiv al UE, este deja cu un an întârziere, în a veni cu o modalitate de a ţine cont de ILUC în biocombustibili de certificare. Inclusiv un factor ILUC în biocombustibili de certificare permise în UE ar ameninţa capacitatea Europei de a atinge obiectivul de 10%, deoarece ar reduce cantitatea de biocombustibili, care ar putea fi utilizate. Comisia în sine este împărţit pe problema: departamentul de energie vrea să stai cu ţintă, dar sucursala sa climatice este înclinat să-l schimbaţi în cazul în care nu se ajuta de fapt, mediul înconjurător, au declarat oficialii. Neste Oil spune că nu este îngrijorat cu privire la modificarea politicii. În Rotterdam, compania produce în principal NExTBL-un mod transparent, cum ar fi alcool, lichid inodor, 40% din ale căror componente sunt produse de deşeuri, cum ar fi grăsimi animale din industria alimentară. NExTBL are potenţialul de a înlocui alte biomotorinele, deoarece acesta poate fi utilizat în procente mai mari atunci când în amestec cu combustibil obişnuit, are un conţinut de energie mai mare şi poate sta la temperaturi mai mici, a spus domnul Lievonen.