Noutati

Primul Biodiesel

# Un proiect de investigaţie de Biodiesel a inceput acum mai mult de cinci ani în urmă, în Hong Kong, fiind cea mai mare a echipamentelor si produselor chimice: unele pahare de laborator, seringi şi lucruri stabilite de cantare a fost improvizat. Avem aproximativ 60 de litri de ulei folosit (WVO - deşeuri de ulei vegetal), de la nivel local Lantau Island lui McDonald. Au fost patru cutii de 16 litri de un amestec de ulei de gătit folosit pentru carne reziduala si grasimi de vită şi de pui. Două dintre cutii s-au solidificat, celelalte două a avut loc o modificare semi-lichid. L-am incalzit un pic pe aragaz (la aproximativ 50 grade C) şi filtrată printr-un filtru fin ochiurilor de plasă, iar apoi din nou prin documente filtru de cafea, dar a fost destul de curat - reziduuri de mâncarea foarte puţine au fost lăsat în filtre. Am cumparat, de asemenea, de 10 de litri de ulei mai ieftin, nu ştiu ce fel de ulei a fost. Iată cum să utilizaţi un blender şi cum să amestece methoxide de sodiu - "Methoxide mod simplu". Procesul de uleiuri vegetale şi grăsimi animale sunt trigliceride, care conţine glicerină. Procesul de Biodiesel ce transformă uleiurile în esteri, separarea de glicerină. Noi folosim metanol pentru a face esteri de metil. Ne-ar folosi mai degrabă etanol, metanol, deoarece cea mai mare parte provine din combustibili fosili, în timp ce etanolul este pe baza de plante şi poate distila singur. Dar procesul de Biodiesel este mult mai complicat cu etanol. Etanol (alcool din cereal) de asemenea, trece prin diverse nume, cum ar fi whisky, vodca, gin, dar metanol este o otravă mortal. Metanolul este, de asemenea, numit de alcool metilic, alcool lemn, tiţeiul de lemn, băuturi spirtoase din lemn, hidrat de metil ("combustibil aragaz"), carbinol, spiritele coloniale, băuturi spirtoase columbiene, Catalizator leşie poate fi de hidroxid de sodiu (sodă caustică, NaOH) sau hidroxid de potasiu (KOH), care este mai uşor de utilizat, şi-l poate oferi un îngrăşământ ca un produs. Hidroxidul de sodiu este adesea mai uşor de obţinut şi este mai ieftin de folosit. Dacă utilizaţi de hidroxid de potasiu, procesul este acelaşi, dar trebuie să vă folosiţi de 1,4 ori mai mult. 1. Biodiesel din ulei nou. Asiguraţi-vă primul test-lot folosind ulei nou (proaspăt, virgin, nefiert). Urmaţi instrucţiunile de mai jos, dar utilizaţi 1 litru de ulei în loc de 10 litri, şi 200 ml de metanol în loc de 2 litri, cu 3,5 grame de leşie. Am folosit 2 litri de metanol la 10 de litri de ulei vegetal, precum şi 3,5 grame de leşie pură, granular (hidroxid de sodiu) pe litru de ulei - 35 de grame pentru 10 de litri. Puteţi obţine leşie de la majoritatea magazinelor hardware. Se agită recipientul pentru a verifica că nu a absorbit umezeală şi coagulat într-o masă inutil, şi asiguraţi-vă să-l păstraţi pentru măsurare din cele 35 de grame de leşie necesare - de umiditate de vară în Hong Kong este, de obicei, aproximativ 80% la 30 ° C sau mai mult, şi leşie rapid primit umed, ceea ce face mai puţin eficace. Am amestecat cu leşie de 2 litri de metanol într-o sticlă rezistentă la căldură, cu un gât îngust pentru a preveni împroşcarea. Erau exasperaţi şi a luat cald, şi a luat aproximativ 15 de minute pentru a se amesteca. Acest amestec este methoxide de sodiu, o baza extrem de puternica, care se bucură de lucruri cum ar fi consumul de carne de om - să ia măsurile de precauţie cu drepturi depline de siguranţă atunci când se lucrează cu methoxide de sodiu, au o sursă de apă la îndemână. Între timp ne-am încălzit la 10 de litri de ulei nou într-o găleată de oţel pe aragaz la aproximativ 40 grade C (104 grade F), pentru a se subţia aşa fiind mai bine amestecate. De fapt, 55 grade C (131 grade F) este o temperatură pentru o mai bună prelucrare. Nu lasa sa fie prea cald sau metanol se va evapora. (Metanol fierbe la 64.7 grade C, 148.5 grade F.) Ne-am făcut un dispozitiv de lemn, cu un vice-portabil fixată pentru a deţine o maşină de găurit de putere echipat cu un mixer vopsea pentru a se agită conţinutul din găleată. Acest lucru a facut o treaba buna, fara stropi. Amestecand bine, am adaugat atenţie methoxide de sodiu pentru ulei. Reacţie a început imediat, amestecul s-a separare rapid intr-un lichid limpede, de aur în partea de sus cu glicerina lumina maro sedimentara in partea de jos. Am amestecat timp de o oră, păstrând temperatura constanta. Apoi am lasa sa se aseze peste noapte. 2.Biodiesel din ulei de deşeuri Acest lucru este mai atrăgătoar decât folosirea de ulei nou, dar este, de asemenea, mai dificil. În primul rând, verificaţi conţinutul de apă. Uleiul folosit are nişte apă în el, şi apă în ulei este interfera cu leşie. Primul test pentru conţinutul de apă – se pune o jumătate de litru într-o cratiţă pe aragaz şi se monitorizeze temperatura cu un termometru. Dacă nu există apă în el va începe să trosneasca la temperature de 60 grade C (140 grade F), daca nu sunt încă trosnituri atunci nu exista nici o nevoie să-l curatati. Iată un alt mod - Se foloseşte mai puţină energie şi nu riscă să faca mai multi acizi graşi liberi (prin supraîncălzirea uleiului la 60 grade C (140 grade F), pentru a menţine temperatura timp de 15 minute şi apoi se toarnă ulei într-un rezervor de decantare Sa, se stabilească pentru cel puţin 24 de ore, asiguraţi-vă că nu goliti decantorului mai mult de 90%, uleiurilor uzate are nevoie de catalizator mai mult de ulei nou, pentru a neutraliza acizii graşi liberi (FFAs), constituite în ulei de gătit, care interferează cu procesul de transesterificare, trebuie să se titreze de petrol pentru a determina conţinutul de FFA şi cât de multa leşie va fi obligată să-l neutralizarea. Aceasta înseamnă determinarea pH-ul - nivelul de acid-alcalin (pH7 este neutru, valorile mai mici sunt tot mai acide, mai mare decât 7 este alcalină). Un pH-metru electronic este cel mai bun, dar puteţi folosi, de asemenea, benzi de testare pH-ului (sau de hârtie de turnesol), sau de soluţie de fenolftaleină. Avem, de asemenea, gândit de a folosi suc de varza rosie, care se schimbă de la roşu într-un acid puternic, la roz, purpuriu, albastru, verde şi în cele din urmă într-un puternic alcalin. Noi nu am avut un pH-metru, atunci asa ca am folosit fenolftaleină soluţie. Fenolftaleină este incoloră până la pH 8.3, apoi devine roz (sau mai degrabă magenta), şi roşu la pH-ul 10.4. dizolvă 1 mg de leşie, în 1 litru de apă distilată (0,1% soluţie de leşie), într-un vas mai mic, se dizolva 1 ml de ulei răcit în 10 ml de alcool izopropilic pur încălzeşte uşor 1 pahar de substanta în apa fierbinte, se amestecă până când uleiul se dizolvă în alcool şi se transformă clar, adaugă 2 picături de soluţie de fenolftaleină. Folosind o seringă gradată, se adaugă 0,1% picătură cu picătură soluţie de lesie la soluţie în ulei-alcool-fenolftaleina, amestecând tot timpul, până când soluţia începe sa se transforme in roz si ramane asa timp de 10 secunde. Luaţi numărul de mililitri de soluţie de lesie 0,1% pe care le-ai folosit si se adauga 3.5. Testul nostru a avut 6 ml de soluţie de lesie 0,1%, deci vom folosi 6 + 3.5 = 9.5 grame de leşie pe litru de ulei: 95 de grame de 10 litri, procedaţi ca la uleiul nou: măsura în leşie şi se amestecă cu metanol pentru a face methoxide de sodiu - se va obţine chiar şi o solutie mai tare şi va lua mai mult sa se amestece, deoarece există mai multa leşie de data aceasta. Asiguraţi-vă că leşia este complet dizolvata în metanol adaugă cu atenţie methoxide de sodiu în ulei încălzit sub agitare, şi se amestecă pentru o oră. SIGURANŢĂ: Purtaţi mănuşi adecvate de protecţie, şorţ, protectie pentru ochi si nu inhalati vapori. Metanolul poate duce la orbire si moarte, fiind absorbit prin piele. Hidroxid-ul de sodiu provoca arsuri grave si de moarte. Mănuşi ar trebui să fie chimice, cu mansete, care poate fi trase în sus pe mâneci lungi. Au apă curentă atunci când lucrează. Spaţiul de lucru trebuie să fie ventilat. Toate containerele de metanol ar trebui să fie ţinute închise ermetic, oricum, pentru a preveni absorbţia de apă din aer. Biodiesel ul este un combustibil alternativ cu emisii scăzute şi uşurinţa de utilizare într-un motor nemodificat, la economii reale economice şi ecologice venite atunci când rulează pe ulei vegetal Brut (SVO). Motoarele diesel originale au fost proiectate pentru a rula pe ulei de arahide, va arde într-un motor diesel, dar numai în cazul în care viscozitatea acestuia poate fi adusa la un nivel similar cu petro-dieselul. Pentru a face acest lucru puteţi să-l amesteca cu alt tip de combustibil, cum ar fi petrol sau de petro-diesel, dar puteţi face, de asemenea, prin încălzirea la aproximativ 160 ° F. Această opţiune poate permite sa ruleze pe ulei vegetal pur, inclusiv deşeuri de ulei vegetal